مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:312023-06-13سياسي

فارس من| اجرای طرح مطالعاتی هوشمندسازی پسماند در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  جلوی آلودگی و انباشت زباله سواحل دریای خزر را بگیرید   خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ هیچ نهادی مسؤول جمع آوری زباله های رها شده در سواحل دریای خزر نیست، شرایط کامل اسفبار است، هیچ فرهنگ سازی هم صورت نمی گیرد.

در همین خصوص سیدمحمود حسینی پور در دومین جلسه کارگروه راهبردی مدیریت پسماند مازندران، اظهار کرد: بازدید های میدانی، اظهارات کارشناسی و علمی متفاوتی در بخش مدیریت پسماند مازندران وجود دارد و مردم نیز با توجه به سلامت عمومی در مدیریت پسماند حساس هستند.

وی گفت: اگرچه مسؤولیت پذیری و پاسخگویی مسؤولان مازندران نسبت به مدیریت پسماند استان همواره وجود داشته است، اما به نتیجه واحد برای حال این چالش زیست محیطی استان نرسیده ایم.

استاندار مازندران به اهمیت تکمیل بانک اطلاعاتی مدیریت پسماند مازندران اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی مدیریت در جمع آوری، حمل و نقل و دفع زباله را باید عملیاتی کنیم.

حسینی پور از اجرای طرح مطالعاتی هوشمندسازی مدیریت زباله و پسماند استان خبر داد و گفت: فرمانداران باید در مسائل مرتبط با مدیریت پسماند شهرستان های متبوع بسیار مطلع و آگاه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اجرای طرح مطالعاتی هوشمندسازی پسماند در مازندران

فارس من| اجرای طرح مطالعاتی هوشمندسازی پسماند در مازندران